Oznamy
Dávame Vám do pozornosti návod na nastavenie automatického odosielania chýb e-mailom z programu HERKULES® 2.6. K využívaniu tejto funkcie musíte mať pripojenie k sieti Internet. |
|
| |
|
Možnosti zmluvnej spolupráce |
Začnime trochou histórie. Firma INVER spol. s r.o. vznikla ako fyzická forma ešte v roku 1989, krátko po prevrate. Na spoločnosť s ručením obmedzeným sa pretransformovala v roku 1993. Jej činnosťou bol a je stále vývoj software a poskytovanie služieb, pričom dôraz z našej strany je klienta plne uspokojiť a poskytnúť mu za jeho peniaze maximum komfortu. To mimo iné zahŕňa aj úpravy software na požiadanie zákazníka, telefonickú podporu a ďalši vývoj programov a to za veľmi nízku (v súčasnosti pre zákazníka žiadnu) cenu. Firma sa za svojich bezmála 20 rokov činnosti k svojim klientom chovala a chová korektne a je vždy ochotná pomôcť. Často pre klientov vyvíjame vysoko špecifické riešenia, ktorých prínos sa peniazmi merať nedá, pritom cena je oproti iným softwarovým firmám oveľa nižšia. Môžeme za seba povedať, že sme schopní urobiť analýzu problému nielen po programátorskej ale aj po účtovnej stránke. Viackrát sme dokázali návrhom a vyvinutím riešenia aj peniaze klientovi usporiť. Naše programy sú natoľko kvalitne (čo sa týka rozsahu problematiky) spracované, že máme klientov, ktorí nebyť upgrade v roku 2002, používajú v podstate jedné z prvých verzií programov. Pod kvalitnými službami si dnes predstavujeme hlavne podporu zákazníka na internete on-line formou, vzdialené zásahy a podpora, vývoj na nových perspektívnych platformách a iné. Portfolio našich produktov je značne široké (o čom bohužiaľ vie málo našich klientov) a siaha od aplikácií na Pocket PC (Psion WA), cez účtovné a skladové systémy až po aplikácie na báze Internetu. A tento vývoj produktov samozrejme niečo stojí. Pritom náš software musí reflektovať aktuálne daňové a účtovné predpisy a zároveň musí byť dostatočne flexibilný pre široké spektrum zákazníkov. Zároveň musíte ako zákazník mať možnosť obrátiť sa s problémami alebo požiadavkami na nás ako tvorcu a my musíme byť schopní Vaše požiavky promptne riešiť. Tieto garancie a Vašu istotu, že produkt ostane aktualizovaný a že sa máte na koho obrátiť, garantuje a zabezpečuje „Zmluva o údržbe“. Našim zákazníkom dávame na výber dve možné formy zmluvnej spolupráce:
ZMLUVA STANDARD:
Je základná forma zmluvnej spolupráce. Zákazník má s nami podpísanú tzv. „Servisnú zmluvu“ (Maintance contract), na základe ktorej získava zákazník nasledovné výhody:
- nižšie ceny poskytovaných služieb
- nárok na hot-line podporu z našej strany cez telefón
- prístup na stránku podpora.inver.sk na Internete, ktorá slúži na on-line nahlasovanie problémov a sú tam uložené nové verzie programu
- má nárok na upgrade svojho programového balíka, minimálne raz ročne
- servisná odozva je poskytovaná elektronicky
Všetky servisné zásahy a programové úpravy z našej strany začnú uskutočňovať od 8 pracovných hodín od nahlásenia požiadavky od zákazníka. Táto forma je spoplatňovaná 15-timi percentami s cenníkovej ceny zakúpeného programového balíka ročne, minimálne však 6.000.- Sk/rok. V prílohe nájdete zmluvu STANDARD o údržbe programového vybavenia Zmluva o údržbe programového vybavenia Standard 90.50 Kb
ZMLUVA GOLD:
Je nadštandardná forma zmluvnej spolupráce. Zákazník má s našou spoločnosťou podpísanú špeciálnu zmluvu, na základe ktorej má zákazník nasledovné výhody:
- najnižšie ceny poskytovaných služieb
- nárok na hot-line, podporu z našej strany cez telefón, internet alebo priamym pripojením sa na počítač zákazníka, ak je takáto technická možnosť
- má prístup na stránku podpora.inver.sk, ktorá slúži na on-line nahlasovanie problémov
- môže prostredníctvom tejto sekcie aj on-line komunikovať s našou spoločnosťou, preberať (download) príslušné programové úpravy a upgrade
- má nárok na poskytovanie služieb z našej strany v predplatenom mesačnom rozsahu podľa výšky platby
- má nárok na osobnú návštevu pracovníka firmy INVER za účelom riešenia
Zákazník v tejto kategórii má garantovanú najnovšiu verziu svojho programového balíka, upgrade programu je vykonávaný priebežne, spravidla pri osobnej návšteve klienta. Cena platená mesačne zahŕňa teda aj ročnú údržbu programu. Pri tejto forme spolupráce sa naša spoločnosť snaží riešiť všetky servisné zásahy a programové úpravy v reálnom čase a zákazník je uprednostňovaný pred zákazníkmi ktorý patria do kategórie STANDARD. Táto forma zmluvy je spoplatňovaná na mesačnej báze a to na základe dohody, pričom zákazník má možnosť si stanoviť množstvo predplatených hodín, ktoré plánuje využiť. Záväzok zákazníka je však minimálne vo výške 3000 Sk/mesiac, pričom suma nemôže byť nižšia ako 20% cenníkovej ceny používaného software. V prílohe nájdete ymluvu GOLD o údržbe programového vzbavenia a poskztovaní služieb Zmluva o údržbe programového vybavenia Gold 91.00 Kb
|
|
|
|